KONTAKT Z DORADCĄ: +48 601 176 177 PN - PT: 7:00 - 22:00 SO - ND: 8:00 - 16:00


Reklamacje i zwroty


Jeśli dostarczony towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu Stratos-Opony.pl. Koszty odesłania towaru ponosi sklep. Jeżeli towar zamówiony przez kupującego został błędnie zamówiony ( pomyłka rozmiaru) to zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. Wymiana jest możliwa pod warunkiem, że towar nie nosi żadnych śladów użytkowania. W wypadku, gdy właściwy towar jest niedostępny, sklep Stratos-Opony.pl zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych dla Klienta.

Nawet jeśli dostarczony towar jest zgodny ze złożonym zamówieniem, klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar należy odesłać na koszt kupującego w ciągu 14 dni od daty żądania oraz skontaktować się z obsługą sklepu Stratos-opony.pl. Do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć paragon lub fakturę oraz w przypadku zwrotu wypełnić załączony wzór formularzu zwrotu opon(y).

Zwrot lub wymiana towaru jest niemożliwa, jeśli towar nosi ślady użytkowania, ślady zakładania opon na obręcze bądź został uszkodzony mechanicznie.

Formularz zwrotu ( musze stworzyć jakiś plik pdf, który będzie można ściągnąć )

 

Zasady reklamacji

Każdy autoryzowany punkt sprzedaży danego producenta opon jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji niezależnie od miejsca zakupu produktu.

Do zgłoszenia reklamacji w sklepie Stratos-Opony.pl potrzebny jest dowód zakupu, który otrzymujecie Państwo w momencie odbioru towaru.

Reklamacje należy zgłaszać pisemnie pod adresem email: biuro@stratos-opony.pl, bądź telefonicznie pod numerami: 601-176-177 lub 601-441-321. Po skontaktowaniu się ze sklepem Stratos-Opony.pl zostaną Państwo poinformowani o dalszej procedurze reklamacji.

Po uznaniu reklamacji przez producenta, sklep Stratos-Opony.pl wymienia opony na nowe, wolne od wad. W przypadku, gdy nie będzie to możliwe ze względu na brak danego produktu, klient ma do wyboru zwrot środków pieniężnych, bądź zamianę na produkt o tych samych parametrach. Gwarancje wszystkich producentów nie obejmują rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane z złożeniem reklamacji niedogodności oraz koszty.